بهترین لوازم جانبی Nintendo Switch Lite


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپدیت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 27 خرداد 1399
بازدید : 1189
نویسنده : نعـــــــــــــــیم ایــــــرانــــی

 

 

نینتندو تغییر آرشیو قطره حوض به نفع یک صاف و صیقلی و دستی تنها ماشین، اما این بدان معنی نیست که شما لوازم جانبی نیاز ندارد. در خارج از جعبه ، همه موارد لازم برای شروع کار را خواهید داشت ، اما ممکن است به زودی متوجه شوید که تعدادی لوازم جانبی (یا بیشتر) وجود دارد که تجربه بازی Switch Lite شما را تا حد زیادی تقویت می کند. اگر اخیراً Switch Lite جدید خریداری کرده اید یا مدتی است که نیاز به خرید یک لوازم جانبی زوج را دارید ، لیستی از بهترین لوازم جانبی موجود در بازار را برای شما قرار داده ایم.

برای کمک به شما در تصمیم گیری که سوئیچ برای شما مناسب است ، ما یک تجزیه و تحلیل جامع را با مقایسه سوئیچ به سوئیچ Lite در کنار هم قرار می دهیم .

کنترل کننده ها

کنترل کننده کنترل حرفه ای را تغییر دهید

اگر قصد پخش چند نفره محلی را دارید یا از Switch Lite به عنوان صفحه نمایش خاموش استفاده می کنید ، به کنترلرهای سوئیچ اضافی نیز احتیاج دارید .

کنترل کننده نرم افزار

فقط به این دلیل که شما سوئیچ سوئیچ خود را نخواهید داشت ، به این معنی نیست که شما یک گزینه کنترلر متناوب را نمی خواهید. Pro Controller به راحتی بهترین کنترل کننده Switch در اطراف است. مشابه در طراحی با کنترلر Xbox One ، Pro Controller برای تیراندازها و بازی هایی که به طور کلی دارای طرح های کنترل پیچیده تری هستند ایده آل است. ما بارها از یک Controller Pro در حالت tabletop با کلید اصلی Switch استفاده کرده ایم و همیشه از این تجربه لذت برده ایم. حتی ممکن است بتوانید انواع مختلف رنگی مانند Xenoblade Chronicles 2 یا Super Smash Bros. Ultimate را انتخاب کنید. کنترلرهای طرفدار شخص ثالث نیز وجود دارند ، اما ما توصیه می کنیم در صورت امکان با موارد مارک Nintendo بچسبانید. 

شادی-منفی

برای جلسات چند نفره محلی ، به Joy-Cons اضافی احتیاج دارید. از این گذشته ، سوئیچ Lite دارای کنترلرهای جداشدنی مانند سوئیچ اصلی نیست. نکته جالب در مورد Joy-Cons این است که شما برای انجام بازی های چند نفره مانند Mario Kart 8 Deluxe فقط به یک نفر نیاز دارید . بنابراین می توانید فقط با خرید یک جفت برای بازی با یک دوست خود دور شوید.

  • نئون قرمز / نئون آبی
  • خاکستری
  • نئون صورتی / نئون سبز

موارد حمل

از آنجا که احتمالاً Switch Lite خود را از خانه خود دور خواهید کرد ، مطمئناً یک کیف حمل را می خواهید. به این ترتیب می توانید بدون نگرانی در مورد خراش ، گول زدن یا بدتر شدن آن را در کوله پشتی خود بریزید.

مورد حمل کننده Nintendo Switch Lite

مورد رسمی که دارای مجوز رسمی Nintendo Switch Lite Carrying می باشد شما را با رنگ های روشن از بین نمی برد و هیچ زنگ و سوت فانتزی ندارد. اما این کار به اتمام می رسد ، که ممکن است دقیقاً همان چیزی باشد که شما به دنبال آن هستید. با داشتن یک محصول رسمی نینتندو ، می دانید که در مقایسه با برخی از مدل های شخص ثالث ، یک کیفیت تمبر اضافی خواهد داشت. این نسخه خاص از یک محافظ صفحه نمایش نیز برخوردار است. با قیمت مناسب زیر 30 دلار ، نمی توانید با این کیف حمل اشتباه پیش بروید.

مورد جمع و جور Butterfox

مورد Switch Lite Butterfox یک انتخاب خوب است. این دستگاه دارای یک نمای بیرونی سخت برای محافظت در برابر قطره و فضای داخلی میکروفایبر نرم است ، بنابراین می توانید با اطمینان خاطر از سوئیچ Lite شما در داخل ایمن باشید. اگرچه جمع و جور است ، تمام ویژگی های مورد نظر شما را با یک کیف حمل استاندارد می خواهید. درج کارت بازی متصل تا 19 بازی و دو کارت MicroSD وجود دارد. یک محفظه مش برای کابل شارژ USB-C ، گوشواره گوش و سایر لوازم کوچک کوچک که می خواهید انبار کنید. Case ButterFox Compact Case به رنگ سیاه و مشکی جامد با رنگ های مختلف در حال اجرا در کنار زیپ ، از جمله فیروزه ای که با فیروزه Switch Lite شما مطابقت دارد ، ارائه می شود.

کیف حمل ProCase

شاید سبک بیشتر اولویت شما باشد. کیس حمل ProCase رنگ های جامد بسیاری از لوازم جانبی بازی را به نفع ظاهری "حرفه ای" تر می کند. طراحی سبک آن و فضای داخلی میکرو فیبر ، آن را برای افرادی که می خواهند سیستم خود را در یک کیسه پرتاب کنند و بروند ، انتخاب خوبی است. این اسلات برای پنج کارتریج سوئیچ ، برای اطمینان از اینکه بازی های مورد علاقه خود را همیشه در اختیار شما قرار داده است. و اگر این سبک خاص برای شما مناسب نیست ، گزینه های دیگری برای مطابقت با رنگ های پایه سیستم وجود دارد: خاکستری ، زرد و فیروزه ای.

گرفتن

بسته به سبک بازی شما ، طراحی Switch Lite ممکن است باعث شود تا در جلسات طولانی ، دستان شما دچار گرفتگی نشوند. خوشبختانه ، دستگیره های بسیاری برای راحت تر نگه داشتن سیستم وجود دارد.

گرفتن راضی کنید

همانطور که از نام این گزینه Switch Lite گرفته شده است ، یک نسخه سبک وزن از برادر بزرگتر خود است ، اما این بدان معنا نیست که دستان شما در طول جلسات طولانی بازی بدون گرفتگی خواهد ماند. به همین دلیل Grip Satisfye را توصیه می کنیم ، که معادل دستگیره های کنترلر در هر طرف سیستم را به شما می دهد. نکته جالب دیگر این است که دارای یک پایه داخلی برای حالت tabletop است و دارای شارژ کافی برای درج شارژر است. آن را با یک کنترلر Pro ترکیب کنید و برای بازی در حالت tabletop خوب خواهید بود.

گرفتن هیتفون

این گیربکس با افزودن دسته به طرفین ، با استقبال از Heatfun ، سیستم Switch Lite شما را به یک کنترلر تبدیل می کند. هنگام استفاده از آن ، شما یک استریپ محکم تر خواهید داشت و با طراحی ساده و جذاب آن ، این گزینه ضروری است - به خصوص اگر دستان شما هنگام بازی تمایل به گرفتگی دارند. آنچه حتی جذاب تر است قیمت آن است. شما می توانید این چنگ را به رنگ های سیاه ، فیروزه ای ، زرد یا خاکستری با قیمت کمتر از 16 دلار دریافت کنید. همچنین به عنوان یک مورد محافظ برای سوئیچ عمل می کند ، بنابراین اگر آن را رها کنید نیازی به نگرانی نیست.

می ایستد

Switch Lite از لحاظ فنی از حالت تبلت پشتیبانی نمی کند ، یکی از سه سبک بازی در دسترس دارندگان پایه سوئیچ است. اما هنوز هم می توانید از حالت tabletop با یک پایه استفاده کنید. برای بهره مندی از چند نفره محلی ، به برخی کنترلرهای اضافی فوق الذکر نیاز خواهید داشت ، اما گاهی اوقات ممکن است بخواهید در هنگام انفرادی بازی ، از برگزاری Switch Lite فاصله بگیرید.

پایه شارژ قابل تنظیم

ایستاده شارژ نینتندو به دلایل مختلف عالی است. شما می توانید زاویه صفحه نمایش را به دلخواه خود تنظیم کنید. حتی بهتر از این ، این قابلیت را دارد که در هنگام بازی ، Switch خود را شارژ کنید. نگران نباشید ، آداپتور برق خود را وصل کنید و خوب است که بروید.

ایستگاه docking Meneea Switch Lite

مطمئناً ممکن است جایگاه رسمی نینتندو سخت نباشد ، اما اگر به دنبال چیزی با نگاهی آینده نگر تر هستید ، شاید حوض شارژ Meneea برای شما باشد. در حوض از لاستیک شیاری در قسمت پایین استفاده شده است تا از اسکن شدن آن جلوگیری شود به سرعت شارژ می شود و حتی به رنگ زرد و فیروزه ای می آید تا با سیستم شما مطابقت داشته باشد. و با 10 دلار ، شما نمی توانید با این ایستگاه docking اشتباه کنید.

شارژرها

Switch Lite شما برای شارژ از آداپتور برق متناوب است. Switch Lite از باتری بهتری نسبت به سوئیچ اصلی برخوردار است ، اما خیلی زیاد نیست. Switch Lite می تواند به مدت سه تا هفت ساعت با شارژ کامل اجرا شود. میزان زمانی که می توانید از سوئیچ خود بین شارژ استفاده کنید به بازی یا برنامه بستگی دارد. اگر در حال بازی کردن درخشان های کوچک هستید ، انتظار دارید سطح بالاتر این بازه را بدست آورید. AAA ، بازی های فشرده (یعنی Legend of Zelda: Breath of the Wild ) به انتهای پایین آن محدوده نزدیک می شوند. اگر در خانه هستید ، می توانید به سادگی آن را وصل کنید و بازی را ادامه دهید. اما اگر خارج از خانه هستید ، ممکن است به یک روش شارژ جایگزین نیاز داشته باشید.

شارژر اتومبیل HORI

شارژر اتومبیل HORI دارای مجوز رسمی توسط نینتندو است که دارای کابل زیبا با 6 فوت است و کنسول شما را تقریبا به همان سرعت آداپتور AC شارژ می کند. برخلاف برخی شارژرهای شخص ثالث سوئیچ ، باتری به اندازه کافی قدرتمند است که در هنگام بازی شارژ شود.

شارژر قابل حمل RavPower

Switch Lite ساخته شده است به عنوان یک دستگاه قابل حمل ، بنابراین احتمال دارد که شما اوقات آن را از خانه خود بیرون بیاورید. شارژر قابل حمل RavPower 20100mAh قبل از نیاز به شارژ خود ، چندین بار سوئیچ Lite را به طور کامل شارژ کند. ما بسیاری از باتری های قابل حمل با Switch را امتحان کرده ایم و RavPower بهترین ترکیب قیمت و کارایی است که به دست ما رسیده است. شارژر قابل حمل RavPower هنگام بازی شارژ می شود.

گرفتن شارژ Nintendo Joy-Con

اگر شما دریافت یک جفت اضافی از شادی-منفی، شما باید به خرید یک شارژر. بر خلاف دیگر کنترل کننده های کنسول ، Joy-Cons یک درگاه مشترک برای شارژ کردن ندارد - یا اصلاً یک درگاه برای آن مهم نیست. Grip Charging Nintendo's Joy-Con Charging ، دو پرنده را با یک سنگ به قتل می رساند. این Joy-Cons را شارژ می کند ، و می توانید از آن استفاده کنید تا دو Joy-Cons را به یک کنترلر معمولی تر تبدیل کنید.

ایستگاه شارژ YCCSKY

یک راه حل جایگزین برای شارژ Joy-Con ، ایستگاه شارژ YCCSKY برای کسانی که دو جفت Joy-Cons خریداری می کنند یا کسانی که اهمیتی برای گرفتن Joy-Con ندارند خریداری می کنند. پایه کوچک است و هر شکاف برای یک کنترلر مناسب است.

حافظه

Switch Lite دارای 32 گیگابایت حافظه پردازنده است ، اما در حدود 6 گیگابایت از این سیستم عامل در خارج از جعبه استفاده می شود و در صورت دانلود بازی ها از eShop ، بقیه می توانند با عجله از بین بروند. نگران نباش Switch Lite نیز مانند مدل اصلی از کارتهای MicroSDHC و MicroSDXC پشتیبانی می کند برای فضای اضافی ذخیره سازی پشتیبانی می کند. همه دارندگان Switch Lite باید در کارت MicroSD سرمایه گذاری کنند ، که برای افزایش فضای ذخیره سازی شما مناسب است.

SanDisk Extreme 128 GB MicroSDXC

برای Prime Day ، آمازون کارتهای MicroSD خط SanDisk Extreme را با قیمت های بسیار پایین ارائه داد. توصیه می کنیم حداقل 128 گیگابایت فضای ذخیره داشته باشید. به این ترتیب دیگر نیازی نیست که به زودی نگران از بین رفتن فضای خود باشید. SanDisk کارتهای MicroSD قابل اعتماد تولید می کند ، بنابراین حتی اگر در Prime Prime یکی از آنها را نمی گیرید ، توصیه می کنیم با SanDisk چسبیده باشید. معمولاً برای حدود 30 دلار می توانید یک کارت با ظرفیت بالا (128 گیگابایت) پیدا کنید.

محافظ صفحه نمایش

صفحه نمایش 5.5 اینچی Switch Lite از پلاستیک ساخته شده است. بنابراین ، مانند اصلی ، به راحتی خراشیده می شود. شما باید لحظه ای که آن را از جعبه محافظت می کنید محافظ صفحه را در Switch Lite خود قرار دهید. محافظ صفحه نمایش شیشه ای بهترین شرط بندی شما هستند زیرا آنها تقریباً ضد خش هستند.

محافظ صفحه نمایش شیشه ای Pulen Tempered

این سه بسته از Pulen محافظت از صفحه نمایش زیادی برای جلبک شما است. به علاوه ، شما سه فرصت برای اطمینان از تراز کامل خواهید داشت.

هدست

برای به دست آوردن بهترین کیفیت صدا هنگام بازی در Switch Lite ، به یک هدست خوب نیاز دارید. سوئیچ با هر جفت هدفون یا هدفون مجهز به 3.5 میلی متر صدا پخش می شود. اما برای تجربه ایده آل ، احتمالاً می خواهید با یک هدست مخصوص بازی بروید.

SteelSeries Arctis 3

استیل Arctis 3 یک انتخاب عالی برای صاحبان سوئیچ Lite است. این هدست جهانی کاملاً راحت است و به رنگ سیاه یا سفید است. اگر قصد دارید بازی را بصورت آنلاین و استفاده از برنامه Nintendo Switch Online برای گپ انجام دهید ، احتمالاً می خواهید Arctis 3 با بلوتوث را فعال کنید (فقط به رنگ سیاه). 

  • SteelSeries Arctis 3 Black (سیمی)
  • SteelSeries Arctis 3 White (سیمی)
  • SteelSeries Arctis 3 بلوتوث

به دلایلی ، Nintendo Switch از بومی بلوتوث پشتیبانی نمی کند. خوشبختانه ، آداپتور بلوتوث HomeSpot برای نیازهای هدفون بی سیم شما در اینجا قرار دارد. این آداپتور با Switch Lite و همچنین سوئیچ اصلی کار می کند و قابل استفاده بسیار آسان است. با بیشتر هدفون های بلوتوث کار می کند ، و حتی با AirPods سازگار است.

منبع : https://www.digitaltrends.com




:: موضوعات مرتبط: Switch , ,
:: برچسب‌ها: بهترین لوازم جانبی Nintendo Switch Lite ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط

???????????? مقدمتان محترم خیلی خوش آمدید
<-ForumPostTitle-> <-ForumPostUrl-> <-ForumPostCountAnswer-> <-ForumPostHit-> <-ForumPostLastAuthor->

RSS

Powered By
loxblog.Com